Blogger Widgets
         Anul 2009 a adus cu el o nouă ṣansă de a arăta Care-I fruntea. Evenimentul s-a desăṣurat în data de 9 decembrie, în Aula Facultăţii de Ştiinţe Economice şi Gestiunea Afacerilor, din Cluj-Napoca. 
               Spectacolul a oferit, în primul rând, ocazia delectării cu: porturi, dansuri, cântece şi recitaluri specifice folclorului românesc. Fete şi feciori din trei zone etnografice, Apuseni, Cluj, Maramureş, s-au intrecut în a demonstra care-i fruntea din Ardeal.  Momentul special al spectacolului a fost reprezentat de invitatul nostru, Dumitru Fărcaş cu un recital de mare sărbătoare.
                Pe lângă membrii OST, am avut o gazdă bonus, ce ne-a încântat cu multă voie bună, precum o face în fiecare dimineaţă pe calea undelor: Lucian Ştirb de la Uzina de Dume, Radio Impuls.  Deoarece, atmosfera specifică românilor nu poate fi neglijată, ne-am răsfăṭat invitaṭii cu: vin fiert, de casă, gustări tradiţionale, vizionarea unor fotografii şi a unor materiale audio despre prepararea produselor tradiţionale româneşti din jurul Clujului, un concert la chiatară şi multe alte surprize.  La sfarṣit am avut o licitaţie de produse specifice româneşti, în scopuri caritabile, precum: zacuscă (de Haşdeu), pălincă de Ardeal, vin de casă, merinde alese, podoabe, haine populare, icoane pictate, etc. Ca bonus, am pregătit şi o tombolă cu trei premii surpriză, iar la final s-au cântat colinde numa’ româneşti.
                 Banii strânṣi au mers catre cei 15 copii de la internatul Manastirii Bic, judetul Salaj carora am reusit sa le aducem un zambet pe buze si i-am ajutat sa se simta bucuria sarbatorilor de iarna.